Prea multe artificii…


…mă simt ca acest ursuleţ ghiduş

2 Răspunsuri

  1. Blegii in retea s-au cacat pe curaj.

    Am citit tot a4rticolul Isusul si… Nu-l condemn ca blasfemie, chiar daca este nu e cea mai grava si nu sunt eu judecatorul. Fiindca este o banala porcarie. Este o epatare a unuia care nu are cu ce atrage atentia si se caca in public.
    Problema e ca a scuipat anume in Isus al meu, adica Isus-omul. Nu in al lui Vladimir, care este un idol in fond, nu are functii fiziologice.
    Nu este original, dar nici asta nu ar fi o problema.
    Scopul ar ficel al dihorelui, care asa isi marcheaza spatial. /am mai spuso /
    Fiind cu mirosul mai fin, eu nu pot accepta sa mai postez ceva in asemeni context.
    Si in consecinta fac apel, mai intii catre autor: sa-si retraga opul.
    Daca nu o face, ma adresez lui Oleg: suprimati textul.
    Asta este o conditie sine qua non a raminerii mele pe blog.
    IurieTsurcanu
    PS. Publicarea la discretia ta , Oleg.

  2. Ce-ascunde mîţa-n lut?

    Mai fac o încrcare de împăcare cu CURAJU-l. Poate ultima. Am înţeles anumite lucruri. Astfel nu sunt vinovaţi blogherii, care publică ce le place şi ce pot. Blegul este Ghitsa, care culege excrementele din reţea şi le postează. Din motive variate: gust prost, dar nu numai.
    Prin aceste postări el fluidizează blogul. Materialele de pe prima pagină sunt trecute pe a doua etc pînă ajung în arhivă. Ticălosul Ghiţă mai foloseşte şi limbajul meu pentru a mă combate -eu aşi fi pro căluşare. Mai airit nici se poate. În plus: probabil că el îmi şterge materialele. A fost o mare ticăloşie ştergerea materialului cu 7 aprilie.
    Înţeleg că administraţia blogului nu retractează, ba din contră îi permite lui Ghitsa să se… în continare.
    Pentru mine este de anumită importanţă postarea pe curaj. Intenţionam o operaţie de anvergură – negarea acestei realităţi de pe Plai.zam deci pe publicitate… Ai! Voi fi nevoit să încep actul negării cu voi. Din păcate.
    Tot răul – spre bine, aşa că nu disperăm.
    Iurie Ţurcanu
    PiS. Mîţele sunt animale foarte curate. Îşi ascund excrementele, spre deosebire de cele virtuale – sensul titlului.

Lasă un răspuns

