Publika îmi dă tîrcoale?


Mi-au băgat poza într-un reportaj despre gafele poliţiei, difuzat azi pe canalul Publika TV. N-am înţeles ce legătură are cu reportajul lor nebulos acea imagine de prin 2007, din timpul unui protest la CEC, cînd comisia încă avea sediul la Guvern, şi refuza să înregistreze observatori de la Hyde Park la alegerile locale, totuşi, dacă m-au băgat în seamă, am zis şi eu să întreb publicul, voi înţelegeţi despre ce e ştirea?

2 Răspunsuri

  1. […] » Publika îmi dă tîrcoale? Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole asemanatoare:În […]

  2. Pai prin imagine doresc sa rate ca politia la noi nu prea respecta lumea…cred eu!

Lasă un răspuns

