Am vorbit azi despre patriotism la Publika

M-a invitat prezentatorul emisiunii RePublika, Mihai Fusu, la o dezbatere în studio. N-am fost atent sau nici nu m-au anunţat despre ce e, dar acolo am avut surpriza nu doar să întîlnesc pe scriitorii Beşleagă şi Krasnov, dar şi să fiu întrebat despre PATRIOTISM.
După ce mi-am stors ideile despre acest subiect minat şi searbăd (dacă nu eşti patriot înflăcărat sau politician demagog) am mers înapoi în parcul central, la dezbaterile duminicale organizate de Hyde Park. Iar acolo o copilă, Raisa Răzmeriţă, nemembru HP, dar fîşneaţă rău, a luat microfonul mobil şi-i trăgea pe toţi de limbă, despre una, despre alta. Mai ales despre chestii încuietoare: dragoste, fericire,… patriotism!!!
N-am răbdat, şi am repetat cu mai multă suculenţă cele spuse la TV.

2 Răspunsuri

  1. […] » Am vorbit azi despre patriotism la Publika Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole […]

  2. bai ,dar ce inseamna patrihot? nu cumva se refer la ,,STOP GAY HATE,,?

    Hai ca am ras…lool

Lasă un răspuns

