Cum, poliţia e legată cu mafia?

Aveam un telefon, cumpărat la ofertă de la operatorul meu de telefonie mobilă acum mai bine de un an. Pe 18 ianuarie am vorbit ultima dată la el din microbuzul 124, am mers într-o deplasare fără să-l mai am, dar toată ziua rugam prietenii să mă sune: mereu chema dar nu răspundea nimeni, după masă probabil s-a terminat bateria, iar seara, am revenit în oraş, l-am mai căutat pe unde credeam că putea fi, şi am sunat să blochez cartela. La centrală mi-au spus că nu l-a folosit nimeni ca să sune pe banii mei…

A doua zia mi-am luat altul, tot la ofertă şi mi-am luat gîndul de la aparat.

Dar peste 10 zile m-a sunat o duduie să m-anunţe că l-a găsit. Am convenit să ne întîlnim a doua zi să mi-l întoarcă. Aflase numărul meu de la mama, pentru că primul telefon din agendă era ACASĂ. La Gara de Sud a coborît o fumeiuşcă din microbuz şi s-a apropiat direct de mine, chiar dacă eram peste drum, deci m-a recunoscut. M-a condus la o parcare, timp în care vorbea cu cineva la telefon şi se tot referea la nişte bani pe care să-i ceară. să-i primească – femeie modernă, pragmatică.
Paznicul la care m-a condus a zis că nu mai are telefonul, că m-a aşteptat pînă la amiază şi că unul deja i-a dat 300 de lei pe el. A zis că dacă îi dau banii ăştia merge şi îl răscumpără. I-am oferit o sută de lei, dar a zis că-i puţin. Îi mai dădeam 50, dar n-a vrut să accepte. Atunci am chemat poliţia. El se lamenta uşor ameţit că mai bine îl sparge de pămînt decît să mi-l dea cu mai puţin de 200 de lei…
Echipaşul a venit neaşteptat de repede, a cerut buletinul moşului, apoi şi al fetei. S-a constatat că ea e Iulia şi el Constantin, tată şi fiică. A declarat subit că nu mai are telefonul, că între timp l-a pierdut… Fiică-sa era mai nervoasă, chiar ameninţa poliţiştii că o să aibă probleme, că are cunoscuţi la poliţie…
Paznicul ameţit era la serviciu şi n-aveau voie să-l deranjeze, dar m-au poftit pe mine la sector să scriu declaraţie. Am mers la singurul birou din gară, la uşa căruia aştepta o grămadă de lume încruntată şi nemulţumită. Am aşteptat puţin, timp în care tinerelul de la birou a discutat cu şeful echipajului 902, apoi la telefon cu cineva, pe care îl asigura că sunt deja acolo şi că voi da declaraţii scrise, apoi m-au chemat fără rînd, şi am scris cum a fost. M-a asigurat că va investiga pe toate feţele situaţia, a sunat pe numărul fetei, pe care i l-am dat chiar eu şi a cerut numărul moşului, a primis că-i va chestiona şi pe ei a doua zi, că ştie unde locuiesc, e pe sectorul lui…
Mi-a mai zis că voi fi chemat luni (era sîmbătă) şi să vin cu actele de pe telefon, ca să demonstrez că e al meu…
Dar a doua zi am fost sunat şi întrebat la ce adresă să-mi trimită răspunsul.

Recent am primit o ţidulă semnată de comisarul CPs Centru, Bilibov, M.Bumbu fiind executor şi cu nr. de telefon 723796, cică în două zile el a şi elucitat problema, doar că i-a mai luat o săptămîână sau mai mult ca să obţină semnătura comisarului. Astfel ei mă sfătuiesc ambii apărătorii ai legii şi ordinii publice să apelez la instanţa de judecată dacă vreau să-mi apăr interesele…
Cum vă place prestaţiea neamului cu epoleţi, să mai plătesc impozite pentru aşa stat?

 

P.S.: În baza acestui text am scris şi o plîngere la MAI şi PG

  • Ministerul de Interne
  • Procuratura Generală

 

De la Oleg Brega

Tel: 069350894

 

Prin prezenta vreau să reclam comportamentul unor angajaţi MAI, pe care îl consider ilegal şi cer pedepsirea lor regulamentară.

Aveam un telefon mobil, cumpărat de la operatorul meu la ofertă specială în decembrie 2009. Pe 18 ianuarie 2011 am vorbit ultima dată la acel aparat dimineaţa, din microbuzul 124. Am mers într-o deplasare fără să-l mai am, dar toată ziua rugam prietenii să mă sune: mereu chema dar nu răspundea nimeni, după masă probabil s-a terminat bateria şi nu mai apela, dădea ocupat. Seara, am revenit în oraş, l-am mai căutat pe unde credeam că putea fi, şi am sunat să blochez cartela. La centrala Orange mi-au spus că nu l-a folosit nimeni ca să sune undeva pe banii mei, deci ultimul apel a fost dimineaţă. M-am gîndit deci că va imposibil de aflat unde a ajuns telefonul meu cu tot cu informaţiile personale în memoria lui şi pe cartela suplimentară. A doua zi mi-am procurat altul, tot la ofertă specială.

Dar peste 10 zile m-a sunat o femeie să m-anunţe că l-a găsit pe cel vechi. Am convenit să ne întîlnim a doua zi ca să mi-l întoarcă. Aflase numărul meu de la mama, pentru că primul telefon din agendă era ACASĂ. Mi-a spus să vin la Gara de Sud. A coborît din microbuz şi s-a apropiat direct de mine, chiar dacă eram peste drum, deci m-a recunoscut. Cred că am mai văzut-o şi eu la faţă, se pare că a stat alături de mine în microbuzul 124 în ziua cînd l-am pierdut.

M-a condus la o parcare, timp în care vorbea cu cineva la telefon şi se tot referea la nişte bani pe care să-i ceară, să-i primească de la o a treia persoană. Vorbea mereu ruseşte, dar s-a constatat apoi că ştie şi limba română…

Paznicul la care m-a condus a zis că nu mai are telefonul, că m-a aşteptat pînă la amiază şi că cineva deja i-a dat 300 de lei pe el. A zis că dacă îi dau banii ăştia merge şi îl răscumpără. I-am oferit o sută de lei, dar a zis că-i puţin. Îi mai dădeam 50, dar n-a vrut să accepte. Atunci am chemat poliţia, apelînd la numărul 112. El se lamenta uşor ameţit că mai bine îl sparge de pămînt decît să mi-l dea cu mai puţin de 200 de lei…

Echipajul MAI a venit neaşteptat de repede, a cerut buletinul bătrînului, apoi şi al fetei. S-a constatat că ea e Iulia şi el se numeşte Constantin, tată şi fiică. Bărbatul a declarat subit că nu mai are telefonul, că între timp l-a pierdut… Fiică-sa era mai nervoasă, chiar ameninţa poliţiştii că o să aibă probleme, că ea are cunoscuţi la poliţie…

Paznicul ameţit era la serviciu şi cei de la poliţie au zis că n-au voie să-l deranjeze, dar m-au poftit pe mine la sector să scriu declaraţie. Am mers la gara de Sud. Am aşteptat puţin, timp în care poliţistul de sector a discutat cu şeful echipajului 902, apoi la telefon cu cineva, pe care îl asigura că eu sunt deja acolo şi că voi da declaraţii scrise, apoi m-au chemat fără rînd, şi am scris totul cum a fost. M-a asigurat că va investiga pe toate feţele situaţia. A sunat pe numărul fetei, pe care i l-am dat chiar eu şi a cerut numărul moşului, a promis că-i va chestiona şi pe ei a doua zi, că ştie unde locuiesc, că e pe sectorul lui…

Mi-a mai zis că voi fi chemat luni (era sfîrşit de săptămînă) şi să vin cu actele de pe telefon, ca să demonstrez că e al meu…

Dar a doua zi am fost sunat şi întrebat la ce adresă să-mi trimită răspunsul.

Recent am primit o scrisoare semnată de comisarul CPs Centru, Ion Bilibov, M.Bumbu fiind executor, cu nr. de telefon 723796, cică în două zile el a şi elucidat problema, doar că i-a mai luat o habă ca să obţină semnătura comisarului (scrisoarea are data de 31 ianuarie, dar plicul e ştampilat cu 19 februarie!) numărul de ieşire al documentului este 1432. Astfel ei mă anunţă că materialul pe cazul dat are numărul R-II 886 la CPs Centru. Mă mai anunţă că pîrîtul se numeşte Constantin Munteanu, dar că “soluţionarea situaţiei create ţine de competenţa instanţei de judecată”, la care îmi recomandă să apelez suplimentar cu o plîngere.

Consider că astfel poliţistul de sector şi comisarul care a semnat scrisoarea se fac vinovaţi de neglijenţă în serviciu şi complicitate cu infractorii, cei doi cetăţeni, tată şi fiică încercau să estorcheze de la mine bani nemeritaţi, iar acum au fost lăsaţi şi în posesia telefonului meu preţios cu tot cu datele personale şi mai preţioase, informaţii confidenţiale, protejate de lege.

Pentru că oamenii legii au ignorat acest aspect, precum şi faptul că Iulia şi Constantin Munteanu poate chiar mi-au furat acel bun, comiţînd încă o infracţiune, cred că poliţiştii Bilibov şi Bumbu trebuiesc pedepsiţi conform legii, iar materialul administrativ să fie transmis pentru investigare altei persoane, mai profesioniste şi responsabile.

 

Vă rog să investigaţi urgent acest demers şi să-mi răspundeţi oficial la adresa:

MD-2012, căsuţa poştală 2347, Chişinău

 

Oleg Brega 24 februarie 2011

4 Răspunsuri

  1. Nu ma mira de loc acesti doi tipi: Ion Berbinschi si M.Bumbu. Pe d-nul Berbinschi – locotenent-colonel de politie, i-l cunosc , pe cind lucra in calitate de Sef al DSI MAI. Nu cred, ca vei reusi ceva, fiindca subordonatii d-lui, nu-si fac cinstit datoria, ei nici nu au respect fata de codul etic al politistului.
    De exemplu: M.BUMBU un politist inalt, simpatic, in forma si cu legitimatie de politist, la data de 17.02.2011, arlindu-se in functia sa, la serviciu, a incalcat regula codului etic de politist , a raspuns ironic la o intrebare adresata d-lui, trimitindu-ma la Academia lor, sa primesc raspuns la intrebarea pusa, nu si-a facut cinstit datoria de politist, trimis pentru a face ordine, dupa lege. Mi-a spus, ca am crisa buna si o sa afle sub a cui ma aflu..!? Spune minciuni si adjunctul comisarului CPs Centru ,d-nul Luca, care la data de 17.02.2011, m-a mintit, in privinta ,ca pe str. Armeneasca, stau cu mesele si tirguies, fiindca au autorizatii eliberate. Vice-pretorul sct. Centru – I.Luciancicov mi-a explicat, ca a eliberat autorizatii, pentru a face tirguiala cu martisoare de la 01.03.2011. D-nul Luca-vice comisarul CPs Centru s-a suparat foc, pe adjunctul pretorului sct.Centru, din motivul, ca mi-a divulgat mia asect „secret mare de Stat”..! Aproape toti politistii i-s neseriosi, in lucrul lor, in urma carui fapt, multi bani, de folos statului, atirna in aier, adica nu se fac procese-vefbale, nu se face ordinea publica, dupa lege, sufera cei nevoiasi – fara loc de lucru si surse de a-si intretine familia, pensionarii si oamenii, care vin de la tara, sa-si vinda din putinul, ce i-l mai au , pentru a ajunje in primavara cu bine. Liber-ilegal stau , incalca ordinea publica, in adiacentul Pietei Centrale : acei cu bani in buzunar ca azerii si armenii si ceilalti, nevazuti de echipa de control, trimisa la datorie. N-am pe cine lauda ! Unul altuia ochii, vad, ca nu-si scot, dar spusele noastre, in vizorul, multora dintre sefii lor, nu se adeveresc, fiindca si sefii -politisti, ne prostesc..! Comisariatele de politie sunt si ele un focar de inflorire a coruptiei, care trebuie curatita la timp, fara mila, spre binele omului,derind, spre un viitor, lipcit de invazia persoanelor corupte. Jos minciuna si nepesarea fata de tara si popor !!! Jos cu acesti politisti, care distrug binele si propaga dezmatul ! AFARA cu ei..! Baietii de la SCUT sunt la fel ; Oare ei nu vad, ce se indica in autorizatiile comerciantilor spre tirguila, de ce permit dezordinea? Tot eu va raspund: fiindca din urma ei cineva are folos, dupa un plan bine chibzuit, astfel ,de ce asa liber, fara frica de sefii lor, au loc incalcari ale legii, in vazul tuturor, fara simt de raspundere, avind juramintul dat. D-nul O.Grega nu pierde timpul cu ei ! Eu nu vad nimic bun. numai pierzi timpul degeaba si cu judecatorii, parca nu stii, ca ei , in baza proceselor-verbale, intocmite ilegal de politisti (cazul meu, cind mau lipsit de dreptul, pe care nu-l aveam – cazul cu vehicule), fac dosare false ? Ti-au pierdut adresa.! Tara noastra a ramas de risul celor, ce rid de noi si-si bat joc, in diferite moduri, pentru a ne injosi, a ne distruje psihologic, ca fizic nu se primeste,intotdeauna.., bate la ochi !

    • corect sunt legati cu cei care le dau bani nu cu oamenii de la tara care nu au ce le pune in buzunarele lor.

  2. fiica mea a lucrat in calitate de chelner in barul ,,Amic,, linga magazinul UNIC bl Stefan cel Mare 8 si salariul nu a primit ,m-am adresat la politia sectorul centru dupa care seful barului mi-a zis ca nu am sanse el e prieten bun cu politistul de sector fiindca are cei pune in buzunar asa ca dreptatea e la fundul buzunarului

    • nu vă mai lăsați impresionați de declarațiile impostorilor, faceți plîngere în scris la MAI și la procuratură, să vedem atunci ce vor face ei cu prietenia!
      o copie a plîngerii să o trimiteți la noi, să o publicăm😉

Lasă un răspuns

