Am scris la poliţie două demersuri

Reclam două persoane diferite, dar le bag într-un singur mesaj, nu doar pentru că m-am ciocnit cu ele simultan şi le dau pe mîna „organelor” în aceeaşi zi, ci şi pentru că ambele-mi par la fel de iresponsabile.

Comisariatului de Poliţie Centru, mun. Chişinău

Prin prezenta vreau să reclam comportamentul ilegal şi periculos al cetăţeanului Valeriu Ciobanu, născut la Corjova, Dubăsari, acum domicialiat în Chişinău.
În noaptea de 22 spre 23 aprilie 2011, aproximativ la ora 0,40 am fost sunat în direct la emisiunea Inamicul Public de la Jurnal TV, al cărei prezentator sunt, şi ameninţat prima dată de cel care s-a prezentat Valeriu Ciobanu. Imediat după ora unu, la încheierea emisiunii am fost sunat din nou, deja pe telefonul mobil, şi ameninţat repetat. S-a sunat de pe numărul 079923887
A doua zi, sîmbătă, 23 aprilie am fost sunat în repetate rînduri de pe alt număr de mobil, 068832777, de acelaşi V.Ciobanu, ameninţat cu răfuiala fizică, cu omor. Am filmat o parte din declaraţiile lui cu camera video şi ataşez acestei petiţii un CD cu înregistrarea convorbirii.
A revenit şi duminică, de Paşti, cu aceleaşi ameninţări despre maltratarea publică demonstrativă şi chiar decapitarea sau tragerea în ţeapă. De data asta suna de la 069639412. Am filmat şi de data asta o parte din convorbire, în care s-a inclus şi fratele meu, Ghenadie.
Spre seară a revenit de pe un al patrulea număr: 068414343, dar n-am mai vrut să vorbesc cu el, chiar dacă a sunat insistent de cîteva ori după ora 20,30.

Consider că ameninţările lui Valeriu Ciobanu sunt reale şi că acest personaj prezintă un pericol public nu doar pentru mine, ci şi pentru alţi cetăţeni. Ba mai mult, el spune că reprezintă un grup de „veterani”, care împărtăşesc aceleaşi idei extremiste, intoleranţă şi ignoranţă faţă de lege, faţă de drepturile fundamentale ale omului.

El a prezentat adresa de domiciliu: Igor Vieru 16, apt. 63, dar nu sunt sigur că aşa este, vă rog să verificaţi şi să identificaţi agresorul, precum şi să dispuneţi tragerea lui la răspundere conform legii.
De asemenea rog să evitaţi confruntarea noastră vizuală şi verbală, deci să nu programaţi întrevederi şi colectare de declaraţii simultane, în acelaşi birou, la acelaşi sector de poliţie, altfel voi fi nevoit fie să refuz comunicarea cu poliţia, fie să mă adresez la procuratură.

Se anexează copia înregistrărilor video disponibile, cu ameninţările lui V.Ciobanu, CD marca LG, nr.3112MI021LH09199 cu inscripţiile: O.Brega Ameninţări V.Ciobanu.

De la: Oleg Brega, n. 1973, domiciliat în Pepeni, Sîngerei 26 aprilie 2011
––––––––––––––––––––

Prin prezenta vreau să reclam comportamentul iresponsabil şi la limita legalităţii al cetăţeanului Gabriel Călin, fost angajat la Jurnal Trust Media, domicialiat în Chişinău.
În februarie 2011 mi-a cerut cu împrumut nişte bani. I-am dat 500 de lei şi a promis că mi-i întoarce la salariu. Atunci era salariat la Jurnal TV, angajat în funcţie de răspundere, credeam că e serios, mai ales că asistau la asta şi cîţiva colegi de redacţie, în plus eram filmaţi de camerele video de la Jurnal.
Dar de atunci nu l-am mai văzut şi nici banii nu mi i-a întors. Am aflat că a luat cu împrumut de la foarte mulţi colegi, şi acum nu mai este la Jurnal.
Nu am datele lui de contact, nu ştiu unde e angajat acum. Doar îmi scrie pe Internet uneori şi mă asigură că va întoarce datoria, pentru că am anunţat public că îl voi reclama la poliţie. Însă, pentru că şi-a încălcat toate promisiunile şi nici nu am certitudinea că scrie el pe internet, vă rog să interveniţi, să aflaţi unde lucrează şi domiciliază, să-l obligaţi să-mi întoarcă banii şi să-l amendaţi conform legii pentru astfel de escrocherii.

Oleg Brega 26 aprilie 2011

3 Răspunsuri

  1. Cere totusi e telefonul lui personal.. Organizam o DDos ataca :))))

  2. Comisariatul de Politie ,Centru, or.Chisinau e molipsit de” virusii „coruptiei, violentei si teroarei ca si alte Comosariate de Politie, MAI si CCCEC, care au primit si primesc „tratament” – un fel de profilacsie prin instantele de drept, cum ar fi: procuratura, judecatoriile s.a. Instante de Drept , fara a fi pusi la „dubala”.
    Privitor la petitiile cetatenilor, luind cazul meu: din 05 februarie 2011 , cand am fost accidentata, in strada, in adiacentul Pietei Centrale, de la Politia Rutiera , pina in prezent n-am primit nici un raspuns.
    Al 2-lea caz: n-am primit ,pina in prezent, raspuns, nici la o petitie, lasata la Inspectoratul de politie al Pietei Centrale, pentru a identifica persoana cu pricina si o alta persoana de la Autogara de pe str. M.Varlaam, sct.Centru,Chisinau, adresata politistului de garda. . N-au identificat pe nimeni. Refuza sa-mi dea numarul de inregistrare al petitiilor la Comisariatul de politie Centru. dau dovada de bataie de joc si nepasare fata de Legea privitor la petitii cu tergiversarea raspunsului. HABAR n-au !!
    Legea, privitor la petitiile cetatenilor , nu este respectata, in mai multe cazuri, fiindca nu se aplica masuri de pedeapsa. Socot ca-i un maruntis , de pedeapsa nu se tem, fiindca nu-i aspra !!
    Oleg! Ce raspuns poti sa mai astepti si de la cine, cand noi, traim in Tara BANDITILOR si HOTILOR – mingiati de Lege si aparati de acei ca ei? Credca; intr-o Joie, dupa ploaie, i-ti vor da raspuns la demersurile ,adresate , dar si raspunsul , nu cred, ca te va bucura. Ei vor, sa dispari, de pe fata pamintului, dar nu , inca sa-ti respecte Drepturile, garantate de Lege..
    Instantele de Drept, care sunt datoare sa apere cetateanul, nu folosesc Legea, in activitatea lor, dar RAZBUNAREA, pentru ca Omul nostru de rind scrie si cere Dreptate !!
    Presa este avertizata la fel. Jurnalistii sunt lipsiti de dreptul de a se exprima si informa masele populare despre cazuri esite din comun cu oameni corupti din rindurile Clasei de sus, care reprezinta pericol, pentru Stat si societate in RMoldova.
    Traim in tara „Balaurului rosu si a Zmeilor veninosi „, care vor ca omul sa taca si sa munceasca, sa se teama de Dumnezeu, dar sa nu aiba parte de un trai decent, de Drepturile sale, garantate de Lege…
    De exemplu:
    Politistul de la Comisariatul de politie Centru – SADOVNIC acopera politistii vinovati , care intocmesc Procese- verbale false si da raspunsuri – in bataie de joc la petitii, ducind in eroare cetateanul de rind .Am un caz concret ! Sa te plingi pe ei; nu face, fiindca te injosesc, te streseaza pina la lacrimi si inca ramii vinovat, ca-i deranjezi.

  3. […] https://brega.wordpress.com/2009/12/28/o-stire-care-va-fi-tacuta-mult-timp/ https://brega.wordpress.com/2011/04/27/am-scris-la-politie-doua-demersuri/ […]

Lasă un răspuns

