Interviu PentruEa (depistat tîrziu)

Oleg Brega – „inamicul” femeilor (sau bărbatul ce vrea să se castreze)

Protestatar şi scandalagiu, acuzat de homosexualitate, pentru care sexul e doar un mod de comunicare. Deşi se apropie cu paşi repezi de 40 de ani, nu îşi doreşte o soţie şi nici copii. Şi spune că ar vrea să se castreze, să fie sigur că nu va

GALERIE FOTO


O întrebare banală, care este cea mai importantă femeie din viaţa ta?

Ar fi răspunsul banal – mama, dar nu ştiu, bunică-mea poate… Deci, n-am nici o femeie importantă în viaţă. Toate femeile sunt importante în aceeași măsură ca și bărbaţii din jurul meu. Nu am o femeie care îmi pare cea mai importantă în viaţa mea.

Ce poate fi o femeie pentru un bărbat?


Depinde de fiecare: o femeie poate fi prietenă, poate fi amantă, mamă, fiică. Relaţii obişnuite. Poate fi parte la o judecată de divorţ, sau o jumătate, în căsătorie.

Cum arată femeia ideală pentru tine?
Eu nu ştiu ce e femeie ideală, bărbat ideal, stat ideal… Femeia cu care te înţelegi şi te simţi bine.

Cum ar trebui să fie o femeie ca să te impresioneze?

Inteligentă, înţelegătoare, instruită, puternică, sensibilă.

De ce anume aşa?
Pentru că altfel e obositor să stai cu o femeie tâmpită, rigidă, incultă. E obositor, e stresant, consumator de energie, mai ales dacă eşti obligat să stai cu ea, fie că ţi-i soră, ţi-i amantă, ţi-i concubină sau nevastă. Poţi să te sinucizi de la o aşa coabitare cu un astfel de specimen. (râde)

Prin ce crezi că atragi o femeie?
Femeile îmi spun că le place de mine pentru că sunt direct, pentru că sunt nebunatic și ruşinos, pentru că sunt indiscret (râde), neruşinat. Probabil, controversele astea atrag femeile curioase.

Ruşinos şi neruşinat?
Da, de la diferite femei am auzit și complimente, dar și mărturii diferite şi e de înţeles, pentru că sunt un personaj complex. Interesant şi pentru mine. Dacă nu mi-ar fi interesant cu mine crezi că aş mai fi atât de optimist, radios, plin de viaţă şi activism? Mi-s interesant, probabil de asta devin interesant şi pentru alţii, şi pentru altele.

Crezi că având acest fel de a fi, îi va fi uşor unei femei să trăiască alături de tine?
Nu! E foarte greu, probabil de asta şi se perindă femeile în preajma mea şi cu nimeni nu am o relaţie foarte lungă. Pentru că eu nu vreau o relaţie foarte lungă şi cristalizată, şi legalizată, şi formalizată. Dar şi pentru că lor le este foarte greu să reziste dinamismului vieţii mele şi sentimentelor mele embrionare sau inexistente şi mereu schimbătoare (râde).

Ce te face să fii atât de instabil într-o relaţie?
Nu ştiu, mă tem de permanentizarea relaţiilor, le evit, nu cred în instituţia căsniciei şi nici în cupluri permanente. Avem o singură viaţă şi mi se pare absolut nejustificat să-ţi dedici toată viaţa unei relaţii cu o singură persoană. Decât dacă eşti limitat, dacă nu eşti artist ca mine, decât dacă vrei să creşti copii. Eu nu vreau să cresc copii, eu nu vreau să fiu toată viaţa lângă o singură persoană, oricât de bună, interesantă, vie sau maleabilă ar fi.

Vii dintr-o familie cu mulţi copii, nu ţi-ai dori să urmezi exemplul părinţilor tăi?
Vin dintr-o dinastie cu câte cinci copii, şi bunicii, şi străbunicii, şi părinţii mei, şi rudele părinţilor mei. Dar dintr-o dinastie în care majoritatea cuplurilor sau sunt certate, sau sunt divorţate. Şi în familia mea părinţii tot nu s-au împăcat foarte bine. M-a marcat şi influenţat, probabil, relaţia dintre ei, tensiunea permanentă. Am zis că aşa nu e bine şi nu vreau să repet. Probabil prin asta se explică şi că toţi ceilalţi fraţi ai mei nu sunt căsătoriţi, excepție face doar sora mea. Şi eu oricum am altceva de făcut, decât să mă căsătoresc, să divorţez, să cresc copii, să îi educ, să fiu dezamăgit de educaţia şi de comportamentul lor. Nu mi se pare asta important într-o viaţă de om.

Să înţeleg că niciodată nu o să fii în frac şi nu o să mergi la altar?
Nu. Deși, iată, am fost luna trecută de câteva ori să filmez. Eram îmbrăcat frumuşel, am fost invitat la diverse nunţi, am filmat, am căscat gura, am ajuns şi în altar. Dar în frac ca să fiu eu mire şi să mă însor – doamne fereşte! – exclus !!! – cum zice neamţul când învaţă portugheza (râde). Nici altar, nici copii, nici armată – asta mi-am pus în gând de când mi-am format opinia despre mine.

Eşti sigur că nu ai copii?
Nu sunt sigur că nu am copii, dar sper că nu, tare n-aş vrea. Păcat că nu am încredere în medici, altfel m-aş duce să mă castrez mâine, ca să ştiu sigur că nu voi avea copii.

Şi totuşi, există dragoste între un bărbat şi o femeie?
Eu cred că e o maladie dragostea, dar dacă sunt unii capabili de ea… Iată scrie literatura şi se arată şi în filme – dragoste adevărată până la moarte sau până la divorţ…, poate că există, dar eu nu cred în ea. Nu sunt capabil de sentimente puternice – nici de ură, nici de dragoste. Dar cred că poate să existe afecţiune, atracţie între bărbat şi femeie, bărbat şi bărbat, femeie şi femeie.

Ştiu că eşti un susţinător aprig al drepturilor persoanelor cu preferințe sexuale minoritare. Cum crezi că e posibilă dragostea între persoanele de acelaşi sex?
Eu sunt apărător şi promotor a drepturilor omului în general. Aşa cum poate exista, cu rezerve, dragoste şi ură, deși nu o practic, tot aşa înţeleg că poate să existe dragoste, de orice fel, între orice vârste, între orice culori şi rase, între orice genuri.

Mai ţine minte Oleg Brega câte femei a avut în viaţa sa?
Nu. Nu le număr, le număram acum cinci ani, când erau până la duzină. Dar acum sunt foarte multe. Şi nu le-am avut, ci am comunicat cu ele până la relaţii sexuale – asta mi se pare o formă de comunicare. Dacă considerăm viaţa sexuală numai interacţionarea şi comunicarea în pat sau la bucătărie, când te joci cu persoane cu care îţi este interesant şi care te excită, păi mi-am început viaţa sexuală la 25 de ani, cu femeile sunt doar de vreo 12 ani. Cu bărbaţii încă nu am încercat, încă nu mă excită şi nu mă tentează, s-ar putea să am un defect din chestia asta şi-mi pare rău… (râde).

12.11.2010
3 răspunsuri

  1. accept parerea ta ,sunt de acord intru toate,cind ai cauta nimeni nu trebuie sa se casatoreasca ca toti suntem gresiti si strimbi

  2. Impresii după acest interviu „Inamicul femeilor”
    După Nostradamus se zice că în anul 2015 va fi viaţa pe Martie.
    Eu aş scrie o recomandare marsienilor despre personalitatea lui
    Oleg Brega:

    “Acest Bărbat ca personalitate reprezintă un spirit intreprinzător, încăpăţinat, îşi urmează propriul drum; vioi şi plin de entuziasm pentru tot ce e nou. Cutezător, e plin de idei, se simte în largul său în situaţii clare, nu-i plac ocolişurile. Este foarte raţional, vrea şi poate conduce. Încearcă să se impună prin faptele lui şi să obţină recunoasterea meritelor sale. Este atras de persoanele fără inhibiţii şi pline de viaţă, deoarece şi el este la rindul lui activ şi descurcăreţ.
    Este independent, şi totodată dependent de scenariul vieţii despre familie dictat de generaţiile bătrîne. Oleg se prezinta ca o fire artistică, deci rezultă că orice scenariu legat de relaţiile cu oamenii se poate redacta şi de creat un model nou de urmat.
    Pentru cei cel înconjoară, cred că este un prieten loial şi demn de încredere. Vesel, îndrăzneţ, direct. Este omul pe care se poate baza, are o fire foarte sociabilă, este deosebit de simpatic şi comunică foarte bine cu ceilalţi. Este loial, amabil, generos şi işi iubeşte libertatea mai presus de orice. Are o inteligenţă limpede şi ştie exact ce trebuie să urmarească pentru a trage concluziile corecte dintr-o converstaţie. Este pasional, seducător. Cu toate acestea aş îndrăzni să-l acuz de puţin misoginism în relaţiile cu femeile. Plin de entuziasm, puteţi fi sigur că nu vă veţi plictisi împreună cu el. Inteligent şi plin de umor. Imprevizibil, nu acordă importanţă amănuntelor, doar faptele contează. Totul trebuie să se desfăşoare aşa cum vrea el, pentru că nu suportă să fie dominat sau să i se spună ce să facă!”

    • viata pe „Martie”?? :p

Lasă un răspuns

