Cum n-am mîncat cocos de la Nr.1

Am luat o nucă și am dat pe ea mai mult de 9 lei. Acasă am constatat că e stricată, înăuntru nu avea nimic comestibil. Am mers cu ea la magazin și mi-au dat alta, de mai puțin de 9 lei. Șefa de sală a zis că bonul de casă rămîne la ei ca dovadă că am cumpărat nuca stricată anume de-acolo.

Nici nu ca asta nu era bună, dar am înțeles asta abia acasă, peste o zi, cînd m-am încumetat s-o sparg. Și pe-a doua mi-au primit-o înapoi, chit că era altă șefă de tură și n-am prezentat niciun bon. Au zis că nuci nu mai au, deci am cerut banii înapoi. A zis că ep nucă scrie, 8 și ceva, eu am precizat că pe prima nucă scrie mai mult de 9 lei, asta era și pe bon. 

Atunci șefa a mers la o casă, a cerut 9 lei și mi-a dat fără altă formalitate. A mai zis: o zi bună și ne pare rău pentru situația creată.

Eu am fost ușor contrariat, n-aveam ce să mai reproșez și nici ce să filmez în acest caz, acum am doar satisfacția că am procedat corect, legal.

 

Lasă un răspuns

