Am filmat dosarul penal Babenco/Universitatea Slavonă

Cele două volume numără patru sute de pagini și mi-a luat cam 40 de minute să-l filmez filă cu filă…
Poliția și procuratura s-a jucat un an jumătate cu acest monument al ineficienței lor!

Un răspuns

  1. Babenco s-a plîns la poliție că am difuzat aceste informații, pe care el le consideră cu caracter personal, am fost citat și la Inspectoratul de sector, dar, pînă acum, n-am primit niciun semn că aș fi fost găsit vinovat de vreo încălcare 😉

Lasă un răspuns

