Am fost agresat la Procuratura Municipală

Mi se întîmplă des să intru în conflict cu purtători de epoleţi sau persoane în civil care îmi îngrădesc accesul în instituţii publice şi îmi încalcă drepturile fundamentale, dar nu foarte des am norocul să fiu filmat dintr-o parte.

Vineri am avut o astfel de altercaţie cu un angajat MAI anonim la procuratura lui Ivan Diakov (fratele politicianului Diacov, care ajunge mereu şef pe procuratura capitalei cînd Dumitru e la guvernare), pe care am filmat-o şi eu în două bucăţi (se pare că smintitul de paznic mi-a oprit camera într-un moment), dar pe care a filmat-o de la un anumit moment şi prietena mea, Ileana, şefă în Hyde Park (vicepreşedinte).

Vedeţi şi voi ambele versiuni, comentaţi aici, pe Curaj.TV sau pe youtube. Aşteptaţi-vă la continuarea poveştii, pentru că am scris plîngere la poliţie prin intermediul sitului MAI, dar acum mă duc cu plîngere penală şi la Procuratura Militară.

3 Răspunsuri

  1. Aceasta nu este o agresiune, regulamentul intern poate fi atacat ca fiind neconstitutionala. BRega nu mmai fa sow, daca tot te bati pentru respectare legii, batate prin mijloace legala. SOW MEN 😀

  2. cine a spus ca procedura este ilegala? Ai o decizie judecatoreasca ce s-a pronuntat cu privire la aceasta procedura? Daca nu ai nu fa Sow

  3. Singura greseala ce a facuto agentul de pasa este ca nu s-a prezentat. Daca era sotia mea aici si spuneai ca face sex in grup cu sigurantate taxam.

Lasă un răspuns

