Mi-au furat o bicicletă din scara blocului, din Centru

Aceasta e o parte din bicicleta furată, fotografiată primăvara astaRecunosc, am mai mult decît o bicicletă, una era parcată în scara unui bloc din centru, de fapt, e sectorul Buiucani deja. Am sesizat cît am putut de repede poliţia, au venit mai mulţi, dar ştiu că se ocupă de acest caz penal anchetatorul R.Batîr, de la IPs Buiucani. Aceste poze încă nu au ajuns la el, le voi transmite mîine prin martorul care a văzut ultima dată aparatol în locul unde am parcat-o şi legat-o cu lanţ negru, cu număr ştiut de doar de mine şi cîteva persoane apropiate.

Vă rog, dacă vedeţi undeva căluţul meu de dame (pe video apare al doilea, cu coş de-asupra roţii din faţă), anunţaţi-mă pe orice cale sau sunaţi direct la poliţie, 112 sau 902 sunt apeluri gratuite. Ar fi bine să faceţi şi o poză sau nişte imagini video cu noii proprietari.

bicicleta1.JPG

bicicleta

Un răspuns

  1. pînă azi n-am niciun semn că bicicleta mea va mai putea fi călărită de mine sau de băieții/fetele de pe lîngă mine

Lasă un răspuns

