Am fos amendat pentru că filmam și m-am exprimat

Amendă pentru troleu filmat
Vă mai amintiți incidentul din troleibuzul #5? Chiar a doua zi șoferul a fost chemat la șefi și concediat. Între timp, se pare, a fost re-angajat. Totuși, m-au sunat de la Comisariatul General de poliție, că s-au autosesizat, apoi am fost chemat la sectorul 1 de poliție, Buiucani, ca să aflu apoi că insul a fost amendat, de ceea ce se numea ulterios Inspectoratul de Poliție Buiucani.
Dar, cu cîteva luni întîrziere a venit și vestea proastă, că și eu sunt bun de amendat…
Procurorul-șef al capitalei, Ivan Diacov (fratele politicianului PD), s-a ocupat personal de acest caz ”excepțional”…
În consecință, am fost amendat pentru incidentul din troleibuz.
Mai crede cineva că am intrat în cabina șoferului și i-am încurcat să conducă în liniște mașina?
OdonantaDiacov2
OdonantaDiacov1
Evident, am contestat aceste acte și am de gînd să merg pînă-n pînzele albe pentru a-mi apăra drepturile terfelite…

Dar mai e un caz. În aceeași zi am fost la sectorul 1 de poliție Botanica, unde am fost amendat din nou!
Proces-verbal pentru calomnie
Amendă de peste 100 de euro / 80 uc / 1600 mdl pentru că l-aș fi calomniat pe judecătorul cu bani și cu plic de la Curtea de apel Chișinău

Cîteva zile mai devreme am fost amendat la sec. 4, Botanica cu încă 45 uc/ 900 mdl, pentru că aș fi avut comportament huliganic la Judecătoria Botanica, cînd unul, Roman, nu mă lăsa să intru în incintă.
Acest proces-verbal va fi examinat, probabil, de judecătorii de la Botanica…

Mi se pare sau asta e o campanie de intimidare orchestrată de foarte sus?

Un răspuns

  1. Or Ivan, ori frate-sau..
    Doi moldoboi mancurti

Lasă un răspuns

