Azi am zăcut toată ziua la poliție

De fapt, am fost de mai multe ori la ei pentru aceste două cazuri, dar azi am stat cel mai mult.

Pînă la urmă am fost amendat pentru că m-am exprimat pașnic.

Pregătim iar un protest Hyde Park, vii?

2 răspunsuri

  1. Brega ai ajuns de risul lumii, ii numesti pe toti cu cele mai murdare cuvinte, dar realitatea esti un imputit si scurt la minte

  2. Brega=blega asa persoane ca tine tre pizdite bine si sa bei apa cu sare…in orice caz nu cred ca esti sanatos…dar,oriku avem nevoie si de blegi in moldova sa stringa gunoiul!!!

Lasă un răspuns

