Mă gîndesc să adun aici toate înjurăturile și amenințările la adresa mea ;-)

Ca să vedeți de ce sunt capabili aplaudacii lui Chirtoacă și străjerii bunei cuviințe, a civilizației moldo-liberale de Colonița. Dar comentariile injurios-amenințătoare deja se adună aici (și nu mai pot fi șterse de autori 😉
Eu deocamdată am scris asta:

Despre violența verbală, incitare și bun-simț

Credeam că numai alegătorii lui Roșca sunt radicali și periculoși, după ce am avut imprudența să-l critic prin 2004 și toți în jur mă urau pentru asta.

Apoi am crezut că extremiștii politici de pe ambele flancuri pot da la bot sau doar amenința, cînd am fost agresat de simpatizanții lui Voronin de-a lungul sufocantelor lui mandate de prezident cu majoritate covîrșitoare în parlament. Atunci mă ambiționam să-l critic și condamn pentru abuzuri, și am fost marginalizat mulți ani, mai mult șomer decît angajat, reținut de poliție pentru orice fleac, huiduit de cei de lîngă treucă dacă eram identificat.

A mai fost un episod în 2003, cînd adepții lui Urecheanu m-au înjurat și scuipat, pentru că i-aș fi pus în pericol candidatura la alegerile locale, cu intervențiile mele publice unioniste. Dar atunci eram persecutat și de SIS/procuratură/CCA, mi s-a închis emisiunea și fondam ONG Hyde Park, eram ocupat cu organizarea susținătorilor mei, nu observam ura neprietenilor.

Imagine de pe muligambia

Imagine de pe muligambia

 Acum, după altercația verbală, recunosc, nu tocmai delicată și civilizată cu Dorin Chirtoacă, mi-au sărit în cap cei de la care nu m-aș fi așteptat, alegători democratici și liberali, parcă cei mai progresiști din țară!

Și nu doar mă înjură sau ponegresc, ci chiar mă amenință și lovesc. Primii au făcut-o imediat, la Primărie, în prezența vojdiului lor care i-a incitat, alții s-au năpustit pe internet, mai ales pe FaceBook, unde am primit mesaje private sau am depistat expuneri publice cu cele mai urîte cuvînte și amenințări directe de bătaie și chiar omor.

Paradoxal e că aceștia îmi reproșează limbajul vulgar, ofensator, dar fac apel taman la injurii și ofense.

 Nu pretind să urmărească materialul brut întreg (cele 27 de minute publicate pe blogul mEU http://eu.Brega.org), sau să ceară imaginile de la Pro TV (nedifuzate pe post!) în care se vede cum Chirtoacă primul mă amenință, cînd eu doar îi puneam întrebări incomode, în timp ce el se prefăcea că investighează turnichetul spart, dar aș vrea să văd la ei un exemplu de toleranță și limbaj civilizat! Dacă lauzi calmul primarului, de ce nu păstrezi același calm suveran?

Ah, el a amenințat, înțeleg, a spus că dacă n-ar fi primar m-ar bate și că după ce-i expiră mandatul poate o va face, bine, dar el nu v-a spus că asta ar fi nu doar imoral, scandalos, ci este chiar penal, pentru asta (și numai pentru amenințări!) poți să stai la pușcărie!

Oare alegătorii și susținătorii unui politician progresist, pro-european n-ar trebui să știe legi elementare?

6 răspunsuri

  1. Ai exagerat mult la faza asta , nu cred ca era cazul sa faci circul ala,eu si acuma ma gandesc la baiatul ala care a murit atunci la 7 mai ,omorat in bataie…esti prost ? te lichideaza astia pana la urma….

  2. brega esti un poponar debil

  3. La un control de bibilca nu te-ai gandit?
    Nu strica niciodată sa mai faci niște verificări cum stai cu mansarda 😛

  4. brega la ce cuvinte murdare ai spus tu trebuia sa fii batut atunci nu dupa ce ii expira mandatul, tu fii barbat si raspunde de cuvintele care le spui nu incepe iar a RAGE POLITIA POLITIA MA UCIDE AJUTOR

  5. Mare rusine!!! Demonstrezi ca esti total needucat, Brega! Prin acest material Dorin Chirtoaca arata inca o data ca este unul dintre cei mai buni. Nu s-a coborat la nivelul unui descreierat ca tine! Esti pus pe provocari de doi bani! Meriti trimis la casa de nebuni! Urat, foarte urat!!!

  6. Am văzut filmuletul cu prezenta şi a ta la primăria oraşului. Vreau să-ţi zic că încă o dată în plus m-am convins că am dat-o în bară cu încrederea pe care o am deseori în oameni, care se află a fi una total greşită. M-ai dezamăgit şi îmi pare rău. Te urmăream în presă, la televizor (pe perioada post electorală), undeva în suflet îmi puneam speranţe în viitorul tău (mă refer la statutul tău de politician, de implicant în soarta ţării), dar după cele văzute la primărie m-am îngrozit de persoana ta. Fără supărare: eşti un incult, mi-ai sugerat părerea că eşti o cîrpă care se vinde la toate colţurile în piaţa centrală, cu alte cuvinte un ,,şirpotreb,,. Nu aşa oameni ne trebuie nouă în capul ţării. Ai vorbit ,,greţos,, , nu-mi place cuvîntul, mi-i ruşine să-l pronunţ, dar cred că este cel mai scurt şi mai exact cuvînt care ar descrie limbajul pe care l-am auzit. Multe am putea schimba noi cu toţii în ţărişoara noastră, unindu-ne, discutînd, chiar şi dacă ne vom contrazice, doar prin discuţii se naşte adevărul. Aşa cum te-ai comportat tu la acel moment, toţi viniticii, cărora nu le pasă de limba noastră, de copiii noştri, cu atît mai mult de imaginea noastră în faţa întregii lumi, se comportă la fel. Nu am intenţia să te educ, sau altceva, am ţinut să-ţi expun ce mă doare în privinţa ta, deoarece singură, fără a fi silită de cineva, ,,fără plată,, în discuţii te lăudam că eşti cinstit, că eşti un om simplu ca şi noi majoritatea, care nu stai cu mîinile în brîu dar te lupţi cum poţi, de altfel eu, ca cetăţean al ţării noastre, la fel o fac. Dar am înţeles că eşti şi tu un lingău ca mulţi alţii: în post electorală erai cu totul altu. ,,Aveai fardul făţărniciei,, şi uite deja te-ai spălat binişor pe faţă de zîmbete, de bunăvoinţă şi eşti acelaş ca toţi ceilalţi profitori, n-aş vrea să mai zic şi alte adjective care îi caracterizează pe toţi care ne prostesc. Îmi pare rău că în realitate nu eşti acel Oleg Brega de care nu ne-am ruşina să ne dăm votul pentru el, pentru a-l avea în fruntea noastră. Scuze. Dar arăta-i ca un boschetar, care pentru a-şi cîştiga o fărîmitură de mîncare e gata să şteargă cu limba papucii orişicui. Te-aş sfătui să meditezi un pic. Îmi zice Lidia. Am trei copii, doi dintre care pentru prima dată au participat la vot la scrutinul acesta, atingînd vîrsta. Îţi spun acestea deoarece noi stăteam în dilemă: să ne dăm votul pentru tine sau … .Iar după ce ţe-am văzut aiureala, ne-am bucurat că totuş nu ne-am greşit în alegerea care am făcut-o. Nu-ţi fie ruşine să înveţi de la orişicine, care face ceva mai bun ca tine. Iar de la dl Chirtoacă fii de acord mulţi dintre noi avem ce învăţa. Te sfătui să meditezi. Sănătate şi cuget.

Lasă un răspuns

