E de mirare că mă mai cheamă cineva la tv

Am fost mai ieri poftit să vorbesc într-un studio puțin cunoscut, Canal Regional. Am vorbit cît am putut de bine, adică sincer și direct.

Se pare că asta nu mai e o virtute, ci un defect. De cînd mi-au închis emisiunea de la Jurnal nu mă mai bagă înseamă nici colegii de talk show-uri, care altă dată mai erau curioși să știe părerea mea despre cutare subiect sau personaj. Poate că cei din redacție nu erau sinceri, ci urmau indicațiilor șefilor, dar cei/cele de la alte canale oare ce-au pățit?

Cam așa se întîmpla și în anii 2003-2008, după ce mi-a fost închis Hyde Park-ul de la Antena C. E adevărat că atunci piața media era muuult mai săracă, dar văd că numărul de instituții media nu prea schimbă comportamentul presei moldovenești

Cît despre subiectul emisiunii, mi se pare că am protestat zădarnic ani la rînd, în mod tradițional, pe 3 septembrie, dar și la 23 februarie, cu alte ocazii ca să cerem anularea armatei obligatorii. Acum e posibil la vecina noastră Ucraina să ne-o ia înainte de la anul, iar noi să rămînem stat medieval, cu sclavagism rușinos numit armată obligatorie. Și asta, poate, din cauza dezinteresului manifestat de presă față de acest și alte subiecte ridicate la nivel public de Hyde Park și de mine personal…

4 răspunsuri

  1. cam se vede ca Brega e mai pregatit de emisiune de cit reprezentantul de la min. apararii

    • pai daca brega e jurnalist, activist si blogger klar ca va fi pregatit!!!

  2. Bravo Oleg!

  3. mai ca si omul ” in forma” e deacord ca tinerii incorporati in serviciul militar obligatoriu sunt folositi! atunci cind spune ca in fiecare an avem tot mai multi militari pe contract.
    pe scurt: un sistem care constient lucreaza gresit

Lasă un răspuns

