Am primit un compliment care mi-a dat curaj

Am de ceva vreme un cont pe acea rețea de socializare, cea mai populară printre moldoveni,. dar de foarte multă lume blamată. Azi am primit un mesaj privat care mă face să cred că n-am greșit că m-am înregistrat oficial și acolo:

video pe care postez tu ii ca si cind incepi sa citesti o carte sh asa ii de interesanta incit nu poti sa te opresti de citit, si  spui „mai citesc o pagina sh gata”..am vreo doua saptamini de cind stau toata ziua sh ma uit la video tale… stii cind iesi la intilnire prima data si iti bate inima tare :-D uite asa imi bate mie inima cind ma uit si vad ca ai acest curaj de a face anumite lucruri ..uitinduma tot spun..inca un video sh ma apuc de invatat!!  toata ziua numai cu telefonu in mina..este prea tare ceia ce faci tu..eu de mica imi doream sa fiu un giornalist..numai ca mamei ii frica sa ma lese sa invat de asa ceva mai ales acum ca ii tot arat ce faci tu si vede cind mai primesti si bataie..eu iam spus „mam eu o s fiu miina dreapta a lui brega :-D uitinduma la ceie ce faci ma ajutat sa inteleg ce vreau eu sa fac defapt pe viitor..cred ca o sa revin in tara dupa ce termin studiile aici chiar daca mamei ii este frica sa ma lase. Toti fugim din Moldova..pentru ca este greu..pentru ca tinerii nu au un viitor acolo..dar daca fugim noi tineri..care suntem viitoru tarii..si nu ne aparam drepturile..cine o sa ne le apere? cred ca no sa mai iasa bunica in strada..
03:41
Ora 2 jumate eu inca ma uit pe curaj tv..miine sigur o sa dorm la scoala..oricum..mult mult succes in continuare..dupa vreo 5 ani de cind eram peste hotare vara trecuta in sfirsit  am reusit sa vin pe vreo doua saptamimi..multe am patit..lasa ca la vara viitoare imi iau camera..sau te chem pe.tine:-D sper s a fie profilu tau adevarat
I.F.

P.S.: Tot azi am aflat că publicul m-a băgat într-un top al blogerilor de pe plai, mă bucur, deci videoactivismul meu are ecou și nume😉

Lasă un răspuns

