Mi-au deschis din nou calea la #CEDO

Am fost agresat la Judecătoria Botanica de către un angajat Bercut, firmă privată, antrenată de către Ion Druță să păzească o instituție de drept, poliția ne-a amerndat pe amîndoi cu cîte 900 de lei pentru huliganism. Judecătoria Botanica anulează amenzile lui, iar pe ale mele le păstrează.
Azi Curtea de Apel Chișinău cu un colegiu condus de Nichifor Corochi mi-a respins recursul și deschis calea spre CEDO. Pînă atunci trebuie să caut undeva 800 de lei să plătesc la stat pentru că am fost limitat în drepturi și judecat strîmb.

Alt recurs al meu, contra achitării lui Roman Talmaci, gardianul mardeiaș, va fi examinat tot la Apel pe 25 septembrie.
Putrezească cea mai strîmbă

justiție din Europa!
Dacă Moldova va pierde la CEDO peste cîțiva ani pe acest caz, vor trebui pedepsiți agentul constatator Ruslan Albot, judecătorii Buhnaci și Furdui de la Botanica, și completul de azi de la Apel, condus de fostul președinte CSM, Nichifor Corochi.

http://curaj.tv/reportaj/justitie/judecatoarea-furdui-ma-declara-huligan/ 

http://curaj.tv/reportaj/justitie/judecatorul-buhnaci-considera-ca-sunt-huligan/ 

http://curaj.tv/local/chisinau/am-fost-amendat-cu-45-unitati-conventionale900-mdl/ 

Lasă un răspuns

