Istoria unui (un)friend pe #fb

4/10, 3:29pm
Victor
sa nu te sperii vro data daca vei primi un sunet de la mine numarul meu e 0%^&$1233 numele meu e victor eu te am in prieteni in facesbook asaca il am si nr tau de mobil la tini cum mai merg treburie sanatos tot ok la tini?
eu am avut o data onoarea sa te cunosc pe tine si pe fratele tau ghenadie in parcul central acolo parimise aratai la un grup de tineri cum treb sa filmezi mai corect un reportaj daca iti mai amintesti asta o fost ceva timp in urma
poate vezi vei gasi vrun timp sa iesim in oras la o vorba…
sau nu ai timp destul am vrut sa te intreb mai conduci emisiunea cu inamicul public?
ca in ultima vreme nu te mai vad… pe acolo…
Oleg Brega
😉
4/10, 3:49pm
Oleg Brega
Au inchs Inamicul, sunt pe http://www.curaj.tv

4/10, 3:51pm
Victor
Clar da din pakate nu am acasa

cura tv la televizor dar te voi urmari pe net in direct daca voi avea cum da am o asa intrebare de unde dracu tu toate drepturile le stii m ?
imi zici si mie unde sa le gasesc si eu sa le invat?

Oleg Brega
In legi si din viaţă
Curajtv e doar pe internet
Victor
aaaa asa dar mai merge iasna mersi pentru raspuns sa stii ca mie imi pari o persoana de treaba sa nu te gindesti ca tio spun cu o alta parte ca lamine cu orientatia e tot ok adika iubesc partea femenina dar ka la amic iti zic ce vad eu

Oleg Brega
ok ar fi să nu-ți placă doar partea fumeiască
Victor
mă bukur k mai înţeles
April 11, 2014
Victor
Salut
Bai as fi mai fericit da ca lor intoarce inamicul public…
Oleg Brega
cere asta la jurnal tv/fm
Victor
Pai unde sa merga sa ma adrisez eu is pregatit sa imi iau 985 de baieti sa protestez ca sa il intoarca inamicul public la jurnal tv/fm
Oleg Brega
http://www.jurnal.md
Victor
ok
4/11, 1:54pm
Victor
bai iaka ce liam scris eu vezi daca iti place asa publicitate…? Buna ziua! eu preferam Inamicul public cu Oleg Brega dece nu mai functioneaza aceasta emisiune vrem mai multe persoane sa revina iarasi emisiunea inamicul public ca asa nu am la ce sa ma uit vreu adevar de la Oleg Brega si cu emisiunea INAMICUL PUBLIC Mersi anticipat Sa stiti ca nu va las in pace pina nu imi bagati la voi emisiunea inamicul public…
April 11, 2014
Oleg Brega
😉
Today
Victor
XXX VID30.!!!!!
ow.ly
youtube.com
11:02am
Oleg Brega
virus, spamm
Victor
da nu stiu de unde o aparut….
Oleg Brega
ai apăsat ca prostul toate linkurile
acum schimbă parola, dezinfectează compul
Victor
la mini eu am antivirus si el imi protejeaza compu
Oleg Brega
se vede că nu prea, ai mai fost infectat în trecut, iresponsabilule
unfriend, pa
Victor
ma boule sa stii ca vei avea de furca cu politia tii clar risule ce esti te duci in fata primariei si urli ca un nebun si mie numi plac multe dar numi bag nasu ca tine….
Oleg Brega
aha, block!

Lasă un răspuns

