L-am convertit de la miștocărie și huliganism, la activism civic, în 10 minute

De fapt, eram acolo pentru un reportaj despre o agenție imobiliară acuzată de inșelătorie. Pentru că șeful nu dorea să le întoarcă banii celor cu jalba, i-am incitat să protesteze afară și i-am încurajat cu țuruiacul meu zgomotos.

Imediat au ieșit cucoane deranjate pe la geamuri să amenințe că cheamă poliția, dar și un boiernaș s-a apropiat să-i descurajeze pe protestatari, arătînd cu degetul la mine. Pînă la urmă l-am convins că folosește un deget greșit, și că la proteste trebuie reacționat

altfel😉

Lasă un răspuns

