Am dezbătut la radio cu Marcel #Darie, moderator, Arcadie #Gherasim

E vorba de postul de radio Vocea basarabiei, cu care m-am judecat ceva ani în urmă anume pentru emisiunea interactivă a lui Gherasim la care eram discriminat și cenzurat. În fine, am cîștigat judecata și mi-au dat drept de replică, e și acum pe internet discursul meu la aceeași emisiune, dar moderată de Saharneanu, acum deputat.
Dezbateri electorale la Vocea

Basarabiei

Despre Marcel Darie n-am auzit decît acum, în ajun de alegeri locale. dar insul pare potcovit. Nu știu totuși la ce-i vor folosi cunoștințele, la guvernat onest sau la furat ca actualii edili…

Un răspuns

  1. Oleg, Saharneanu demult nu mai este deputat! A fost deputat cind a candidat pe lista PL, dar de cind este in gasca lui Hadirca – nu mai e.

Lasă un răspuns

