Cu cine aş vota la Chişinău

De acord cu fata asta😉

BLOGUL CU DOI GALBENI

vot

Scris de Mariana Galben

Precizez de la bun început că eu nu pot vota la Chişinău. Chiar dacă locuiesc în capitală de peste 11 ani, încă nu am dreptul la vot. Aşa că la 14 iunie eu nu votez deloc, unde locuiesc nu pot vota, iar acolo unde pot vota nu mai locuiesc de mult timp.

Însă aceasta nu mă opreşte să-mi expun opinia cu cine aş vota.

La 14 iunie eu nu aş mai vota ca la alegerile parlamentare. Nu aş mai alege răul cel mic.

L-aş vota la Primăria Chişinău pe Oleg Brega.

1. Vreau în sfârşit să avem altfel de guvernanţi. Oameni care nu au fost corupţi de putere.

2. Dintre toţi candidaţii, îl văd pe el făcând „ordine” la Primărie. Îl văd „zburătăind” toţi funcţionarii care stau degeaba.

3. Pe Oleg Brega îl văd circulând cu transportul public, în special din suburbii către oraş ca să…

Vezi articol original 277 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

