Am inceput un an colorat

Pe wordpress voi fi cu ziar personal al dolea an (am re-lansat blogul pe aceasta platforma exact acum un an), in fapt ma exprim diaristic pe web inca de cind nu era la moda cuvintul blog.
Pentru ca anul trecut am avut o interfata simplissima, aproape fara culori iar viata mi-a fost plina mai ales de stele verzi, am pledat mai nou pentru o pagina colorata, poate voi scrie pe acest blog multicolor despre chestii mai putin spectaculoase, despre cum ajungem sa ne normalizam…

11 răspunsuri

  1. Abia astept sa-ti vad capodopera :))
    Succes colorat si La Multi Ani!

  2. Te exprimai diaristic? Dar noul disaign e fain…

  3. ce mă irita blogul tău vechi de nu mai intram în el 🙄 , anul acesta mai văd de merită 😉

  4. Nadia, dacă nu erai adormită ai fi văzut deja op-ul, că am schimbat aspectul paginii în noapte ade revelion, cînd afară se trăgea ca în fîşia Gaza. Mulţam oricum pentru urări.
    Gicu, mă bucur că-ţi place şi ţie, ştiu că eşti taare pretenţios, puteai să te iei de prea mult tricolor :))
    Diaristic, de la italieni (latini) împrumutat, scris pentru jurnal, agendă, blog. Încă multe cuvinte o să mai împrumutăm sau inventăm, c-aşa vrea muşkii noştri, să forţăm limitele!
    Buburuză verde, io făcusem un blog neutru cromatic tocmai ca să nu irit pe cei care se simt ataşaţi de anumite culori, dar văd că pe tine te irita chiar lipsa culorilor. Dacă vii pentru semafor şi poze – mai intră, dar io sper să citeşti şi mărturiile mele, să asculţi ce mai bag înregistrat audio, să priveşti şi videourile cenuşii 😉

  5. heh ce tăios eşti! şi ca să te ruşinez, îţi spun că oricum te citeam , dar nu de pe blog, ci prin google reader, ăla nu arată frigid ca vechiul tău blog 🙄

  6. De ce să mă ruşinezi, pentru că-s tăios, că mă citeşti sau că aveam blog „frigid”?

  7. OLEG n-ai sa ma crezi da kiar nu eram adormita :)) si vad ca la expresii la fel de colorat ai ramas; in cazu’ ista nu te schimba tine-o tot asa ka-i parte din tine :))
    Multi Ani fericiti alaturi de cine vrei tu!

  8. Brega, eu zic ca tu te exprimi diareic 😀

  9. Ţuşcă, tu te exprimi atît de rar (pe blogul tău, pe Curaj.Net şi în alte locuri publice unde e nevoie de prezenţa ta activă) şi atît de provocator (pe situl meu propriu şi personal), încît mă gîndex serios să te bag iar pe lista neagră, adică se te scot de la blogroll, să nu te mai chinuie cu mustrări conştiinţa…
    Asta va fi exprimare cu efect diuretic.

  10. spamm

  11. В нашей магазине Вы сможете приобрести разнообразные уличные тренажеры отличного качества. Мы занимаемся их производством уже более 10 лет. Уличные тренажеры нашего производства установлены во многих общественных дворах и частных домовладениях по всей Украине.
    Особенности уличных тренажеров нашего производства:
    • Вы сможете приобрести не только перекладины или брусья, но и специальные уличные тренажеры для развития всех групп мышц рук, ног и туловища.
    • Все уличные тренажеры разработаны и произведены с учетом предстоящей длительной эксплуатации под открытым небом. Они не боятся перепадов температур и осадков в любое время года.
    • Специально для людей с ограниченными возможностями по передвижению мы предлагаем несколько тренажеров, на которых можно заниматься прямо с коляски. Также мы разработали несколько универсальных комплексов для инвалидов-колясочников.
    • Вы сможете заказать не только единичные экземпляры тренажеров, но и большие комплексы, которые рассчитаны на большое количество одновременно занимающихся людей.
    Вы сможете оборудовать в своем дворе целый комплекс для занятий физкультурой с помощью наших тренажеров. Уличные тренажеры нашей компании не нуждаются в специальном обслуживании после установки.
    Чтобы оформить заявку на уличные тренажеры нашего производства, воспользуйтесь кнопкой «Заказать» на странице сайта рядом с выбранными Вами образцами.
    Смотрите у нас силовые площадки для спорта купить у популярного магазина SPORTHAPPY. Ссылка на наш магазин http://www.sporthappy.com.ua/Trenazheryi_dlya_ulitsyi/Ulichnyie_trenazheryi

Lasă un comentariu