Cît a mai rămas din politicianul şi jurnalistul I.Roşca?

Aseară am privit puţin EU tv şi am rămas trăsnit: Vlad Filat vorbea cu gura lui Iurie Roşca!

Mi-a luat ceva timp ca să înţeleg, programul se dorea unul satiric, de înţepare a politicianului Filat, pentru că ar fi „tartorul privatizării corupte”, dar mie mi-a părut unul ridicol, hilar. Mai ales pentru că lucrarea a ajuns la episodul VI. Poate că nu toate au fost dedicate deputatului liberal democrat cu doctrină populară (eu aş zice populistă, ca a tuturor partidelor şi politicienilor de la noi), dar faptul că replicile lor şi comentariul acid de după cadru sunt citite de vicespeakerul parlamentului, partenerul de coaliţie guvernamentală al lui Voronin, preşedintele PPCD Iurie Roşca îl face demn de milă.

Chiar şi pentru un gazetar fără funcţii de stat şi de partid o astfel de misiune e degradantă şi ingrată, dar să ajungă Roşca la aşa activităţi, mi se pare culmea disperării unui politician.

Acel pamflet televizat jalnic a fost difuzat imediat după o discuţie trasă de păr a lui Iurie Roşca cu Igor Burciu, o altă javră fioroasă, care practică gazetăria cu coasa. În plus, se anunţa imediat după, că va fi difuzat în reluare a doua zi cu noaptea în cap, adică de crăciun pe stil vechi, ca la nişte creştini adevăraţi!

Probabil Roşca se pregăteşte să întrerupă cariera politică şi să se facă lătrător de servici la postul lui propriu şi personal, în slujba cui îl va plăti mai bine sau îl va ţine strîns de curmei.

9 răspunsuri

  1. of, mai brega, da prost mai esti. cine ca cine, dar tu esti cel mai jalnic in tara asta.

  2. Business Women al clanului VORONIN

    http://ribusergiu.blogspot.com/

  3. Rosca daca o sa imble in dreapta si instanga no sa se alega cu nimica! apridileste d-le Rosca la ceea ce ve-ti face pe viitor!!

  4. cu o săptămînă în urmă , am privit şi eu emisiunea aia , la început am crezut că e glasul la vre-un buldog de-al , lor .. însă în scurt timp am observat că seamănă mult cu glasul lui Roşca 😀

  5. Probabil din lipsa de buldogi a inceput a latra si stapanul sau nu le mai incredinteaza tancanilor si a venit el pe post de latrator , sau la insarcinat Voronin sa latre ,
    altfel Iura la gunoi !!!
    Da Oleg , e ceva ridicol , numai nu pentru acest khiler de la curtea lui vor-roska , el nu mai are nimic de perdut ,un animal ranit e si periculos .

    Fiti atenti , ca acest tincan e ranit dar e si bolnav de rabie !!!

  6. Cat sa ramana? Da cat a fost?

  7. Apoi ca cit a fost, atita a si ramas! Numai ca moldoveanul nostru cu urechie de magar crede in vorbe dulci si idiotenii ptajite – sa puta numai, ca lui ii place!

  8. M-am uitat o singura data, dupa aia n-am mai putut. Atunci faceau misto de Bujor si, desi ma intereseaza cat se poate de putin acest personaj si am dubii fata de verticalitatea lui – eutv a reusit sa ma enerveze cu umorul de 1,5 lei. Vocea de dupa cadru e insuportabila si se vorbesc prostii cum nici la piata nu auzi. Se mai uita cineva la chestiile astea?

Lasă un comentariu